lauantai 8. huhtikuuta 2017

Hyvän mielen kisapäivä

Viime kisoista on jo jokunen hetki ehtinyt vierähtään, joten oli ihan kiva päästä taas kokeilemaan meidän agiosaamista tuomarin tarkan katseen alle. Järjestäjinä oma seuramme VAU ja tuomarina Arto Laitinen. Vaikka molemmilla radoilla onnistuimme saamaan harmillisesti yhden riman alas, niin muuten kisafiilis oli kyllä huipussaan! Gatsby käyttäytyi sivistyneesti, minä jatkoin rataa mokailuista huolimatta ja ekalla radalla kontaktit oli just eikä melkein! Hieno pieni agipurriainen mulla ♥

Ensimmäisellä radalla pelkäsin alun rengasta tai paremminkin sen räjähtämistä. Inhoan koko estettä ja varsinkin, jos sen jälkeen pitää kääntyä jonnekin. Niinpä varmistelin liikaa, olin seuraavassa ohjauksessa myöhässä ja 3-4 meni järjettömäksi sähläykseksi. Mutta me selvittiin siitä! Sen jälkeen panikoin uudestaan 14 hypyllä, koska näin kuinka yksi koira lähtikin kiipeämään puomia A:n sijaan. Niinpä keskityin ohjaamaan A:lle, jolloin en keskittynyt hyppyä suorittavan koiraani ja rima tuli alas. Muuten fiilis oli kuitenkin niin hyvä, ettei haitannut yhtään!

Kuva Arto Laitinen

Tuloksena siis 5, -12,53 ihanneajasta ja etenemänä 4,53m/s.



Toinen rata hirvitti hieman, mutta siitä selvittiin kuitenkin aika mukavasti! Puomin kontakti ei mennyt tällä kertaa loppuun saakka ja joku tuhma antoi asiassa periksi... 6 hypyllä tuli rima alas vääräaikaisesta ohjauksesta johtuen. Moni meni kepeille väärästä välistä ja olin todella tyytyväinen, kun meillä onnistui ne niin nätisti! Keinu oli niin vauhdikas, että olin jo varma, että poikkeli vetää sen lentäen, mutta mitä vielä, hieno mies! Loppu sujui hienosta liitelemällä!

Kuva Arto Laitinen



Tuloksena 5, -10,48 ihanneajasta ja etenemänä 4,34m/s.

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Käpy on kyllä aikas vautsi tapaus! ♥

      Poista
  2. Vau, on se vaan upee ♡ rapsutuksia taitavalle käpylle ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käpy lunasti rapsutukset masurapsuina ja kiitti niistä innokkailla pusuilla!

      Poista
  3. Ihailtavaa miten vaivattomalta teidän meno näyttää! Hienoa yhteistyötä :) Ei oo helppoa, sen tiedän. T. Epätoivoinen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gatsbyn kanssa on kyllä ilo aksata, kun se tekee niin kiltisti kauhiasta vauhdistaan huolimatta! Mun ei tartte kun osoittaa suuntaa ja koira sinkoaa varmasti juuri sinne! Olen vihdoinkin alannut tajuamaan, mihin mun pitäisi osoitella :)

      Poista
  4. Teidän aksaaminen näyttää kyllä tosi kivalta! Gastby on niin hieno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Käpytin on kyllä ihan mahtava agikaveri! ♥

      Poista